• Adtollo telefonsupport

    För oss är kundsupport en av våra viktigaste funktioner. Vårt mål är att ge bästa tänkbara service i varje supportärende.

    När du ringer till supporten behöver vi veta ditt licensnummer. Du hittar licensnumret genom att öppna Topocad, gå till menyn Hjälp och sedan klicka på Om. För äldre versioner se licensbeviset.

    • Telefon: 08-29 06 60
    • Telefontid: kl 08.00-17.00
    • Lunchstängt: kl 11.00-12.00

    Har du underhållsavtal hos oss, vänder du dig kostnadsfritt till vår support när det gäller:

    • frågor om programfunktioner
    • licenshantering
    • oönskade händelser/buggar i programmen

    Nya versioner av programmen ingår i avtalet.

    Kontakta gärna vår support om du vill använda dig av våra konsulttjänster, till exempel:

    • konfigurationer, kodtabeller, systemfiler
    • databashjälp
    • mängdberäkningar, sektioneringar
    • utbildning

    När gäller supporten? Läs mer här.

    Skicka stora filer

    Gå in på wetransfer.com, acceptera villkoren och fyll i alla fält. Filen får vara upp till 2 GB.

    Chaos desktop support

    Sedan 2012 har Symetri hand om försäljning, support och underhållsavtal gällande Chaos desktop. Adtollo står fortsatt för utvecklingen av programvaran samt lathundar, FAQ och manualer som du hittar här.

    Personuppgifter

    Läs mer om vår hantering av personuppgifter.