• Chaos desktop support

    Sedan 2012 har Symetri Sweden (före detta CAD-Q) hand om försäljning, telefonsupport och underhållsavtal gällande Chaos desktop. Adtollo står fortsatt för utvecklingen av programvaran samt lathundar, FAQ och manualer.

     

    Vanliga frågor

    • Webbmanual – innehåller en utförlig beskrivning av programmets olika funktioner och inställningar
    • Manualer (pdf) – innehåller en utförlig beskrivning av programmets olika funktioner och inställningar
    • Lathundar – våra vanligaste ärenden i olika kategorier
    • FAQ – våra vanligaste ärenden med sökfunktion

     

    Telefon

    Du når Symetris telefonsupport på 020-35 42 60.

    Välj bland olika kategorier på ditt ärende, de är följande:

    1. Industri och Mekanik
    2. Bygg; Arkitekt och Konstruktion
    3. Bygg; El och VVS
    4. Infra
    5. Övrigt

    När du valt kategori kopplas du vidare till personlig support. Förbered dig genom att ha ditt supportavtalsnummer redo och en beskrivning av ditt ärende. Är problemen svåra att beskriva har de även möjlighet att koppla upp sig mot din dator.

     

    Webbsupport

    Symetris webbsupport når du dygnet runt. Gå till deras hemsida symetri.se och följ anvisningarna. Registrerar du en fråga på kvällen och du har oftast svaret under förmiddagen. Läs svaren på ställda frågor och se status på pågående ärenden. Du kan även söka i deras kunskapsdatabas där det finns svar på de vanligaste frågorna som ställs till supporten.

     

    Övrig support dokumenthantering

    Ring Adtollos support då ärendet inte gäller Chaos desktop, men andra frågor inom dokumenthantering. Telefonnummer: 08-29 06 60.

     

  • Jag vill veta mera om Chaos desktop!